ART I MÉTODE CIENTÍFIC
A partir dels conceptes i reflexions que suggereix l’obra de Lara Fluxà desenvolupen un procés de reflexió i debat al voltant d’ un tema d’interès públic i d’absoluta actualitat, la contaminació del tram baix del riu Ebre. L’artista ens proposa una experiència artística on el visitant explora la co
DADES D’INTERÈS
- Activitat: Visita dinamitzada.
- Exposició: CAUTY SAID TO FRANCO: WHAT TIME IS LOVE i DISSOLUTION IS THE BEST SOLUTION FOR POLLUTION.
- Data: Fins 20 de febrer de 2016.
- Públic: Alumnes de cicle superior de primària i de secundària.
- Durada: 90-120’
- Capacitat: Fins a 24.
ACTIVITAT
L’activitat que proposem consta de dues parts, organitzades en; una activitat prèvia i una activitat durant la visita al centre.
- Activitat prèvia, a realitzar a l’aula.
L’homeopatia a debat. Els alumnes investiguen la disciplina homeopàtica a fi de per poder desenvolupar un debat on part dels alumnes es mostra a favor i l’altra part en contra.
- Activitat durant la visita dinamitzada, a realitzar al Centre.
Laboratori Fluxà. A partir dels coneixements adquirits sobre l’homeopatia visitem l’espai expositiu com si fos un laboratori, apliquem el mètode científic per analitzar l’obra i valorem l’experiment que ens proposa l’artista.
L’activitat acaba amb un debat on s’estimula la participació dels alumnes.