Prorroguem RESET!
RESET, l'exposició nascuda del curs de comissariat de la URV, se prorroga una setmana més, fins al 6 de novembre
fins al 6 de novembre 2016
Lo Pati - Centre d'Art
Lo domenge 6 de novembre, coincidint amb l'acció de Bouesia, "Menjar-se lo Delta", serà l'últim dia per visitar l'exposició RESET, prorrogada una setmana més.
RESET és una exposició nascuda del Curs de Comissariat de la Universitat Rovira i Virgili l'any passat i posa en valor lo concepte de la curadoria com a pràctica imprescindible dins del camp de la gestió artística. Del curs, que comptava amb la tutoria de Cèlia de Diego, sis dels estudiants van comissariar una exposició que ha anat creixent des de la primera ocasió (Galeria Silvestre, Tarragona) a la segona (Sala Àmbits, Cambrils), on lo discurs, igual que les peces i artistes participants, ha anat evolucionant al llarg de les diferents encarnacions: ara, en este tercer reset a Lo Pati, se podrà vere en la seua totalitat. RESET se configura, en bona part, a partir de l’arxiu L'Irradiador, un arxiu d’artistes de la província liderat pel Centre d’Art d’Amposta i el Teler de Llum de Tarragona, una eina de treball sotmesa a constant renovació.
RESET és també la resposta a la incertesa del sector, al debat al voltant de les bones pràctiques i els codis a aplicar, a la crisi a què es veu sotmès. Tots los artistes que formen part han estat escollits per alguns dels trets característics que s’inclouen dins del concepte, mutant i readaptable, RESET, sigue perquè la seua vida i carrera ha sofert un “tornar a començar”, sigue perquè es reutilitzen o es plantegen com un repensar d'alguna cosa establerta, sigue perquè reciclen les constants ja presents o sigue perquè es “resetegen” a elles mateixes.
Comissariada per Màrius Domingo, Jaume Vidal, Eva Jolis (responsable de la direcció d'art), Pau López, Elena Martí i Magda Guillén, l'exposició se va inaugurar lo dissabte 1 d'octubre amb dos intervencions: un concert Baschet a càrrec d'Andreu Ubach i Josep Maria Cols; i una intervenció sonora de Gerard Gil.
Comparteix a